DAYADEDIKASIDINAMIK

 

INFOTERKINI

Saturday, February 6, 2010
PASUKAN SEPAK TARAW DAPAT EMAS


Pasukan sepak takraw kolej Burhanuddin Helmi telah berjaya mendapat pingat emas dalam pertandingan sepak takraw bagi SUKEM. Pasukan KBH yang mempunyai 2 pasukan regu iaitu pasukan KBH A dan KBH B. Pasukan KBH telah berlawan dengan pasukan KPZ dan KIY bagi saingan peringkat kumpulan. Pada suku akhir pula, mereka telah bertembung dengan KTSN. Pasukan KBH meneruskan kecemerlangan mereka apabila mara ke separuh akhir bertemu pasukan KAB. Pasukan KBH telah berjaya menawan pasukan KAB dengan megalahkan mereka lalu melayakkan diri ke peringkat akhir bertemu semula denga pasukan KPZ. Pasukan KBH ternyata tiada tandingan setelah berjaya menewaskan pasukan KPZ lalu membawa pulang pingat emas untuk KBH. Tahniah diucapkan kepada pasukan sepak takraw KBH.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home


CERITAKBH

Kolej ini telah mengabadikan nama seorang tokoh iaitu Dr.Burhanuddin Al-Helmi. Seorang Profesor, Pejuang Kemerdekaan Malaysia dan juga merupakan cendekiawan negara yang terkenal. Kolej Burhanuddin Helmi mampu menampung sejumlah lebih kurang 800 orang dalam sesuatu masa.


HUBUNGIKAMI

Jika anda mempunyai sebarang info / cerita menarik untuk dikongsi bersama. sila hubungi bloger D'GATOR ONLINE di dgators08@gmail.com

Custom Search

Paparan terbaik dengan menggunakan Internet Explore

BORAKSANTAI

JARINGANLUAR


UKM Aspirasiku
MeltyMedian Studio
Syafiq Nazmi
Youth Malaysia
Asia Partime
Campus Life
Alifah Amelya
Mazuwan Murad
Faez Fakharie

TAJUKARTIKEL


Powered by Blogger

Burhan at Friendster

site stats